Tuesday, October 5, 2010

Tort Mickey Mouse, Minnie si Pluto (Mickey Mouse, Minnie & Pluto Cake)




My source of inspiration for this cake was the next photo. Eric's mom gave it to me and I "adapted" it for the current season...kind of...tried to...Anyway, I hope they like it because I tried my best to make it as "boyish" as I could:-)




Oh, now I've noticed that I forgot to take some pictures to the cake sides (I made a lovely fence...) ... the lack of time is killing me!

Mamica lui Eric mi-a trimis aceasta poza, iar eu am incercat sa o adaptez sezonului actual, cel putin am incercat...Sper ca le-a placut ce-a iesit, mai ales ca mi-am dat toata silinta sa-l fac, cat se poate de "baietesc" :-)
Iar lipsa timpului ma omoara cu siguranta! Din graba, am uitat sa fotografiez si lateralele...facusem un gardut dragut...asta e! Poate data viitoare :-)

9 comentarii:

giovanna said...

amazing job!!! ai facut ceva superb!!! arata extraordinar!!!

Bianca said...

Arata super bine!!!

Sandy said...

foarte frumos tortul. cum ai facut figurinele? imi plac tare mult

Petite Foury said...

Multumesc, fetele! :-)
@Alexandra...cu greu, mie mi se par cele mai migaloase (mai putin timp imi lua sa sculptez o masinuta). In principiu, se ia poza, se pune peste ea hartie de copt si...apoi, cu multa rabdare se modeleaza bucatele de pasta de zahar. Dupa cate se observa cu ochiul liber, mai am de lucrat mult pana sa ajung sa reproduc cat de cat un desen...I need more practice!

cristina said...

A iesit super!

Petite Foury said...

Merci, Cristina :-)

Sandy said...

se vad ca lucesc de aceea nu mi se parea ca e pasta . oricum ti-a iesit superb

Petite Foury said...

Sunt din categoria "proaspat vopsit", Alexandra ;-)

Cellya said...

nu cunosc tehnica asta, dar cred ca e migaloasa rau D:
imi place tare de tot cum ti-a iesit !

Post a Comment

Post a comment (make a suggestion, a thought or, why not an idea) just to let me know that you were here. Thanks for stopping by! :-)
Postati un comentariu (o sugestie, un gand sau de ce nu, o idee) doar ca sa stiu ca ati trecut pe aici :-) Multumesc!

Image and video hosting by TinyPic
autor prezent pe gateste inteligent