Wednesday, June 30, 2010

Tort cu maci (Poppy Cake)




I had the pleasure to make this poppies for a very special lady that really loves this simple and beautiful flowers. I hope that my sugar paste flowers are getting closer to the original, I mean...they're red, right? What could that be? Please, don't say roses :-)))))!

Mi-a facut o mare placere sa realizez acesti maci si sper ca se apropie cat de cat de original, adica...sunt rosii, nu? Ce-ar putea sa fie? Te rog, nu spune trandafiri :-)))))!

11 comentarii:

MIMI said...

fffffff elegant tortul!si macii foarte reusiti!

Craita said...

stai linistita,chiar seamana cu macii :)Frumos tort,per ansamblu!

Ana said...

Foarte frumosi maci!!!
Imi plac foarte mult (de cand visez sa fac si eu), la fel si tortul.

Petite Foury said...

Multumesc pentru sustinere si cuvintele frumoase, dragelor :-))))

Un dulce aromat said...

Un tort superb.Cum sa nu imi faca placere sa te vizitez doar suntem Craiovence nu?

Lissa's Cakes said...

Wau Laura ce frumos l-ai facut ,e simplu si elegant ,felicitari..si macii chiar sunt reusiti.
Te pup!

Petite Foury said...

Nela: Haaaaai Cra-io-va!!!! Ma bucur tare mult ca-ti place tortul :-))))) Pup si te mai astept

Petite Foury said...

Multumesc pentru felicitari, Lili :-) Tortul l-am facut exact asa cum este si sarbatorita. Te pup si eu si-ti multumesc pentru vizita :-)

alice said...

foarte frumos tortul,Laura!La cat mai multe iti doresc.

Petite Foury said...

Multumesc Alice :-))

Bianca said...

ce elegant e si asta!!! Acul in vad. Cred ca mi-a scapat:)) Foarte frumos

Post a Comment

Post a comment (make a suggestion, a thought or, why not an idea) just to let me know that you were here. Thanks for stopping by! :-)
Postati un comentariu (o sugestie, un gand sau de ce nu, o idee) doar ca sa stiu ca ati trecut pe aici :-) Multumesc!

Image and video hosting by TinyPic
autor prezent pe gateste inteligent