Friday, June 25, 2010

Tort palarie (Hat Cake)




My husband's great grandmother just turned ninety years old this day (90!!!). We had to celebrate this, so I decided to make her a hat cake because she was such an elegant woman. I hope she'll like it...because I don't like the way it came out the rose, I don't like the color at all...next time I hope I'll make it better.

Anyway, do you think we'll have the tiniest chance to get close to sixty, maybe seventy years old (not dreaming to get to ninety...)? Don't think so....we eat to much stress at breakfast...

11 comentarii:

alice said...

foarte frumos tortul laura.si gustos pe deasupra.Eu in mod clar nu cred sa apuc asa varsta respectabila....privilegiul asta a ramas al strabunicilor nostri...nu e pt generatia noastra....prea mult stres in zilele astea

Petite Foury said...

Exact ce-am scris si eu... heey, dar cine o sa moara aratand bine?!? Eeeeei (din categoria optimism negru:-))))

MIMI said...

fffff elegant!super!!!!
La multi ani,bunicii!

Lissa's Cakes said...

Ce torturi frumoase faci draga mea,felicitari ...si palaria asta e asa eleganta...te pup si la cat mai multe.

Ana said...

Foarte frumoasa palarie! La multi ani bunicii !

Bianca said...

Foarte frumos tortul!!! felicitari. Imi place. La multi ani bunicii sotului tau!!

Petite Foury said...

Va multumesc din suflet pentru complimente si urari, sunteti tare dragute! Va pup si eu si trebuie sa fac o rectificare: sarbatorita este strabunica sotului, imaginati-va: copii nostri au stra-strabunica...ma tot minunez de aspectul asta...

Un dulce aromat said...

Superb tort.La multi ani strabunici!

Bianca said...

Si bunica mea traieste inca si are 92 ani. Si copii mei au strabunica!!! Si mau au o strabunica din partea sotului care are si ea 81 ani!! Sa ne traiasca bunicile:)

Petite Foury said...

Multumesc frumos, Nela! Ma bucur ca-ti place si te mai astept pe la mine :-)

Petite Foury said...

Sa ne traiasca si sa invatam cat mai multe de la ele, Bianca!

Post a Comment

Post a comment (make a suggestion, a thought or, why not an idea) just to let me know that you were here. Thanks for stopping by! :-)
Postati un comentariu (o sugestie, un gand sau de ce nu, o idee) doar ca sa stiu ca ati trecut pe aici :-) Multumesc!

Image and video hosting by TinyPic
autor prezent pe gateste inteligent